expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Powered By Blogger

13‏/08‏/2011

تخاريف العقل الظاهر " الحياه الحلزونية"

بسم الله الرحمن الرحيم .. انا حاختار الاجابة الاولى محمد منير..!!!!... انا مش عبيطة يا جماعة، كل الحكاية اني حاسة ان كل حاجة ملخبطة و مش راكبة على بعضها ... زي ما يكون المسلسلات التركي و كلكعتها طلعت على حياتنا ولا ايه؟؟!!!، طب بزمتك مش حاسس ان الدنيا فعلا بقت حلزونية ... طب
جرب كدة ترسم دواير جوه بعض وافضل ارسم لحد اخر مساحة ممكنة... بص عالورقة كده حاتلاقي ان ما بين كل دايرة و التانية في مشكلة مختلفة، الاهل .. الصحاب .. الدراسة.. الشغل.. الحب.. الفلوس، ده لما ربنا يكرمك يعني " مع الاعتذار للاغنياء بالوراثة" ... بس انت فين من كل ده؟؟ .. انت آخر نقطة صغيرة اوي جوة الدواير دي.
الابنودي لما كتب أغنية دواير كان عنده نظرة ثاقبة اوي يعرض منها مفهوم الفيلم و الحياه اللى حوالينا دلوقتي... بصراحة يا جماعة انا زهقت من اللف جوه الدواير.. نفسي أرسم خط مستقيم، نفسي اشوف لحياتي معنى... حد فاهم حاحة ولا انا بكلم نفسي؟!!... ياريت كل واحد يقوللي هو بيرسم ايه .. دواير ولا مربعات ولا مثلثات ولا نجوم .. انا بتكلم جد على فكرة ، اصل كلها أشكال بتدي معنى الدواير.. زي كل مرة يا ريت حد يتكلم و ما يقولش النوت حلوة و يمشي عشان انا زهقت من الدواير حتى في الفيس بوك
نــــأســـــف لــلإزعــــــــاج







ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق